...CONTENTI?

giovedì 17 marzo 2016

We need it! ...is this the right position to get the Nobel Prize in Literature? ... (Hur att "ta" Nobelpriset i litteratur) ...

[...] Es esta la posición correcta para obtener el Premio Nobel de Literatura?/
... Hur att "ta" Nobelpriset i litteratur ...
Jag drömde att jag gick till en rättvis och bakom bås där var de levande döda, som förberedde koka kartor, inte parfym ... korgar pretzels fyllda med malkulor. tvålskum koppar och smuts ... Det var alla människor som släpade sin röst låg och klagande ... Det fanns larver och flugor på borden, bland flaskorna. Cellofan. Och kött i polystyren, en fruktansvärd lukt av nedbrytnings och syntetiska skogen ... Och en zombie jag ville att spruta något, och log förlora ett öga omloppsbana, medan droppande grönt skum från munnen sidan ... Det fanns också en gammal med en spik, med sina glasögon hängde testiklarna av ett med den stora näsan och lockigt hår, som hängde från taket, som om limmas. Föll ur fickan pengar sönder, att en spridning fläkt för alla utrymmen ... kistor fyllda med avföring, och flaskor parfym aldrig sett, eller var nisch eller hade en annan typ av skit ... och sorgliga människor eller ung eller gammal, läckande kött med hår, passerar smutsiga mouillettes ...

Sedan en padda på en trehjuling, med ett pass till halsen, skrattar slipning sina tänder ... som versen av en hyena och red sätta eld med tändaren, allt brann och de stannade där. Kördes av dig, och glassplitter, brast de flaskorna, och snart visa var alla fasor en brand. En brand som steg från en stad som brann. Och uppifrån en kulle på trehjuling var det galet! Det var smutsigt och blåmärken. Och han skrattade, som rop av en hyena, och som han skrattade han försökte strypa sig med rep som höll passet i nacken ...

Sedan vaknade jag och jag tänkte på dessa två förbannat pizza, lunch och middag vid samma tid, och drack en klunk vatten. Jag började sova, men det blev bättre ...

Uppenbarligen den första delen hade en renande funktion ... Jag säger: drömlik förvirring mindre "noga", erotisk:

KÄRLEK

Det var från [...]. Vanliga idiotiska order, som bara längtar efter att ta ungen, binda hennes händer och fötter, boll-gag / gris äpple i munnen, och ale ... Doggy Style för en välsmakande kräm-paj, så mycket att göra henne att känna sig användbar för något ... Och jag [...].
De tjänar kaffebönor ,? Nej, tjänar kamomill! Eller jag inte avslutar mer än fan ... Jag är känslig för koffein, och ... skit! Vi var jävla under en stor [...] display.
Du var där på andra sidan, du bär △⊙▷, varför nästan ingen ingrep när jag [...] och som kom in i butiken han klädde av sig och kastade sig på dina fötter! Nej, [...] det var inte där. Då jag vaknade upp, säger du publicerar den? Skämt.

Ah, jag vet inte om bara innan i parfymer. Men jag knullade med en tiger. Det var mycket smörjas ... Lite mer bekväm slampa bundna i parfymer. De hade samma lukten av **** mycket mänsklig ...

Jag tolkade drömmen, så småningom vi kunde ... Han kommer inte [...] inte?

Nessun commento:

Posta un commento

Nous sommes ici pour révérer l'affection que nous recevons, avec dévouement et engagement. Nous voulons accompagner les amis sur le chemin de la beauté avec les compétences et la loyauté qui nous différencient, dans un monde de menteurs et incompétents.

Apprezziamo e favoriamo i commenti alle creazioni JICKIEL®, nei post a tema, da parte di quanti le hanno fatte proprie e desiderano renderci partecipi della loro esperienza. Ed i commenti alla profumeria vintage meritevole di revival nei post dedicati. Non abbiamo palle per tutto il resto.

Grazie.

Dal fondo di tutti gli altri tipi di post, dal 2018 i commenti, link pubblicitari, etc, vengono filtrati dal sistema e cancellati: già perdiamo tempo a recensire un mare di stronz*** commerciali, ci manca pure che ci perdiamo nei commenti alle recensioni delle stronz***...

La vita è breve anche in Profumeria, diamo importanza alle cose che contano, per tutto il resto "spazziamo la moneta per quello che vale"...

Sweep the moneda for what it's worth :)

J!cky 2.0